Zomeractiviteiten

In de laatste week van de zomervakantie organiseren Facet en Jeugdland/SER activiteiten voor kinderen van 6 t/m 12 jaar. Met hulp van TimTom events, vv Rijsoord, Sportservice Ridderkerk en gemeentelijke instanties worden er in dit gezamenlijk project een week lang buitenactiviteiten georganiseerd.

Meld je aan!

Voor deelname aan de activiteiten moeten kinderen zich aanmelden. Bij voldoende animo zal er gewerkt worden in 2 dagdelen van 3 uur, er kunnen maximaal 75 kinderen per sessie meedoen. Bij weinig animo zal er alleen een ochtendprogramma zijn. Voor de activiteit worden de deelnemers opgedeeld in groepen van 15-20 kinderen die gezamenlijk de diverse onderdelen zullen afwerken. Het aanmeldformulier vind je onderaan deze pagina. Let op! Bij slecht weer wordt er uitgeweken naar de in het schema aangegeven sporthal. Houd hiervoor de sociale media in de gaten van Facet Ridderkerk of de SER.

Programma

Dinsdag 24 augustus, locatie Sporthal de Fakkel en buiten achter de Fakkel: (bij slecht weer sporthal Fakkel)
9.00 – 12.00 | Bungee, trampoline, Klimwand, Striker, Stormbaan en een dansworkshop van Upstairs Dance en Fit.

Woensdag 25 augustus, locatie Sporthal de Fakkel en buiten achter de Fakkel: (bij slecht weer sporthal Fakkel)
9.00 – 12.00 | 50 meter obstacle run, Lasergame, Rodeo stier, Bubble bal, Slingerbal en een dansworkshop van Upstairs Dance en Fit.

Donderdag 26 augustus, locatie vv Rijsoord (bij slecht weer sporthal Fakkel)
9.00 – 12.00 | Giant stormbaan, Lasergame arena, Rodeo stier, Striker, Bubble bal en een dansworkshop van Upstairs Dance en Fit

Vragen of meer informatie

Voor vragen of meer informatie kan iedereen contact opnemen met Max de Vette via 06- 11 34 29 03.

Direct aanmelden!

Let op: helaas is het niet meer mogelijk om aan te melden. Alle activiteiten zitten vol.

Je mag meerdere vakjes aanvinken