Van maandag 25 april t/m vrijdag 6 mei hebben in totaal 682 kinderen, tieners en jongeren deelgenomen aan één of meerdere vakantie-activiteiten tijdens Tulpen Events.

Tulpen Events is een verzameling sportieve, recreatieve en culturele activiteiten in de meivakantie voor kinderen, tieners en jongeren  van 2 t/m 18 jaar in Ridderkerk. Het aanbod is samengesteld in samenwerking met lokale aanbieders o.a. De Bibliotheek AanZet, Servicebureau Onderwijs & Cultuur, Ravottuh, Stichting Bezoekerscentrum Waalbos, Vet Gezond, De Groene Pollepel en Club Support.

De meest uit het oog springende activiteiten waren dit keer: Heel Ridderkerk Kookt – een online kookworkshop voor het hele gezin waarbij alle handelingen via een livestream te volgen waren. Samen houden we Ridderkerk schoon – met elkaar de handen uit de mouwen steken om Ridderkerk schoon te houden. Na afloop ontvingen alle deelnemers een lekker ijsje van Bij Nikkie aan tafel. Surprisebios in Het Plein – een spannende of grappige film? Bij de Surprisebios blijft het tot het laatste moment een verrassing. Meer dan 100 kinderen hebben met popcorn en drinken genoten van The Ice Age Adventures of Buck Wild. Sportclinic’s bij Sportpark Bolnes – elke vakantie worden de sportverenigingen op een ander sportpark in het zonnetje gezet. Nu was het de beurt aan Sportpark Bolnes. SV Bolnes (voetbal), RLTC (tennis) en Royal Punjab (cricket) hebben de deelnemers een sportieve middag voorgeschoteld. De voorbereidingen voor het programma van de Summer Events zijn in volle gang. Het programma wordt donderdag 16 juni gepubliceerd in De Combinatie en op de website van Facet Ridderkerk. De inschrijving start op vrijdag 17 juni om 9:00 uur.

Kijk voor meer informatie op de website van Facet bij vakantieactiviteiten of neem contact op met Brendon Tholenaars via