Ridderkerkpas

Met een minimum inkomen is het soms moeilijk de eindjes aan elkaar te knopen. Het geld gaat vaak op aan de vaste lasten en de dagelijkse boodschappen. Via de regeling Meedoen is een tegemoetkoming mogelijk via de Ridderkerkpas.

Het tegoed van de regeling Meedoen wordt op de Ridderkerkpas gezet. Het tegoed kunt u besteden bij verschillende aangesloten winkels. U kunt de vergoeding ook gebruiken voor (bijkomende) kosten voor het uitoefenen van een maatschappelijke activiteit zoals contributie, sportkleding of een muziekinstrument.

Betaal uw lidmaatschap bij de (sport)vereniging of organisatie

Per 1 januari 2020 zullen er een aantal wijzigingen plaatsvinden in de werkwijze rondom de Ridderkerkpas. In de huidige werkwijze (rondom aanmelden en betalen) speelde Facet Ridderkerk een belangrijke rol. Vanaf januari kunt u terecht bij desbetreffende (sport)vereniging of organisatie. Zij zijn zelf in staat op eenvoudige wijze deze handelingen te verrichten.

Kijk voor meer informatie en een overzicht van aangesloten winkels en organisaties op www.ridderkerkpas.nl.

De Ridderkerkpas gebruiken bij Facet

De Ridderkerkpas kan bij Facet Ridderkerk gebruikt worden voor:

• Sociale en culturele activiteiten
  • Recreatieve uitstapjes
  • Vakantie-activiteiten

Het bezoekadres van Facet Ridderkerk voor betalingen via de Ridderkerkpas is Schoutstraat 1c, 2981 EZ in Ridderkerk. Iedereen is hier welkom van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Het kantoor is bereikbaar via 0180 – 432 350 of .

Brendon Tholenaars

Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met onze sportconsulent Brendon!

Mail Brendon