Formulierenbrigade

Heeft u moeite met het invullen van formulieren voor bijvoorbeeld het aanvragen van minimaregelingen, bijzondere bijstand, participatiewet, kwijtscheldingen en/of maatschappelijke ondersteuning? Of heeft u geen idee waar u mogelijk recht op heeft en wat u aan kunt vragen? De formulierenbrigade helpt u hier graag bij!

De formulierenbrigade is er om de inwoners van Ridderkerk te begeleiden bij het invullen van formulieren, het aanvragen van voorzieningen en hen zo nodig door te verwijzen naar andere professionals. Deze dienst is er dus niet alleen voor ouderen of anderstaligen, maar echt voor iedere inwoner van Ridderkerk. Aan de hulp van de formulierenbrigade zijn geen kosten verbonden.

Spreekuren

De formulierenbrigade heeft spreekuren op dinsdagmiddag en donderdagochtend. We werken op afspraak. U kunt een afspraak maken via 0180 – 432 350 of

Facet Ridderkerk (Schoutstraat 5)
Dinsdag 13:30 tot 16:30 uur
Donderdag 9:00 tot 12:00 uur

Vragen of meer informatie?

Voor vragen over de Formulierenbrigade kunt u terecht bij Wytzke Triemstra coördinator Formulierenbrigade via e-mail of 0180 – 432 350.