Samen

Heb je in deze bijzondere tijd hulp nodig, of wil je juist je hulp aanbieden, dan kan je dat aangeven bij het Meldpunt ‘Samen’ van Facet Ridderkerk. Klik op het vakje wat bij jou past en vul het formulier in.

Ik heb hulp nodig

Beste inwoner van Ridderkerk,

Als u hulp nodig heeft omdat u zelf niet meer de deur kunt, angstig bent om naar buiten te gaan of zich eenzaam voelt kunt u een beroep doen op buurtgenoten die hun hulp aanbieden.

Ook als u een vitaal beroep heeft waardoor u wel wat extra hulp kunt gebruiken kunt u gebruik maken van deze service.

Dat geldt ook voor kinderen en jongeren die bijlessen of hulp bij schoolwerk nodig hebben nu de scholen dicht zijn.

Als u hulp nodig hebt, kunt u dat melden via onderstaand formulier.

NB: Bij alle hulp die geboden en ontvangen wordt vragen wij aan een ieder om zeer zorgvuldig de richtlijnen van de Rijksoverheid te volgen

En heeft u vragen vooraf, tijdens of na uw inzet neem dan contact met ons op!

Ik wil hulp bieden

Beste inwoner van Ridderkerk,

Fijn dat je in deze bijzondere tijd mensen wilt helpen die ondersteuning nodig hebben, we zijn erg blij met je hulp.

Je komt in een wijk WhatsAppgroep te zitten waarin we hulpvragen plaatsen van inwoners van Ridderkerk. Een medewerker van Facet is de beheerder van de WhatsAppgroep en jouw contactpersoon.

Als je hulp wilt bieden, kun je dat melden via onderstaand formulier.

NB: Bij alle hulp die jij biedt vragen we je om zorgvuldig de richtlijnen van de Rijksoverheid te volgen.

En heb je vragen vooraf, tijdens of na je inzet neem dan contact met ons op!