Gratis online bingo voor het hele gezin

Facet Ridderkerk organiseert op dinsdag 5 mei een online bingo voor jong en oud. Meedoen kan vanuit jouw huiskamer. De activiteit start om 19.00 en wordt live uitgezonden via de Facebookpagina van Facet Ridderkerk: www.facebook.com/FacetRidderkerk.

“Met ‘Bingo Baker’ willen we in deze moeilijke, vreemde tijden toch contact met jou houden en een beetje plezier in de woonkamer brengen”, redeneert Jacqueline Revier van Facet Ridderkerk. “Meedoen kan met het hele gezin, dus leg pennen en bingokaarten klaar én winnen maar!”

De online bingo vindt plaats op dinsdag 5 mei van 19.00 tot 21.00 uur en is live te volgen. Er worden drie rondes gespeeld, waarbij iedere ronde drie leuke prijzen te winnen zijn. Meedoen is gratis! Aanmelden kan via . Na aanmelding krijg je een e-mail met alle benodigde instructies en uiteraard ook informatie over hoe de bingokaarten te downloaden zijn.

Doe jij ook mee?

Repair Café Ridderkerk

Repair Café Ridderkerk Zaterdag 30 maart van 9:30 tot 12:00 uur is het Repair Café Ridderkerk geopend. Heeft u...