Gratis lezing over erfrecht en levenstestament

Op dinsdag 9 november organiseert Facet Ridderkerk een gratis lezing over dit erfrecht en het levenstestament in wijkcentrum West, Boksdoornstraat 80 in Ridderkerk. Geïnteresseerden worden om 13.45 uur ontvangen met een kop koffie en de lezing, verzorgd door notaris Mr. Th. A.M. Jansen, start om 14.00 uur.

Tijdens deze lezing wordt ingegaan op thema’s als het erfrecht, de voordelen van een testament en het levenstestament. Ook wordt u bijgepraat over de laatste stand van zaken en u krijgt tips om te voorkomen dat u uw vermogen moet opeten wanneer u in een verpleeg- of verzorgingstehuis terecht komt en komt u te weten u hoe u eenvoudig erfbelasting kunt besparen. Na de lezing is er gelegenheid om vragen te stellen.

Aanmelden kan bij de balie van Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5, via 0180 – 432 350 of . Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ilse Schoolenberg.