Gepubliceerd op 26 mei 2026

Gezellige middag in Wijkcentrum West met spelletjes en diamond painting. 

Vrijdag 12 juni 2026 organiseert Facet een gezellige middag in WVC West van 13:30-15:30 uur.

Elke tweede vrijdag van de maand is er een spelletjesmiddag van 13:30 tot 15:30 uur. Met de andere deelnemers wordt overlegd wat u deze middag kan gaan doen: sjoelen, rummikub, yahtzee etc.

Ook is er elke tweede vrijdag en vierde dinsdag van de maand diamond painting van 13:30 tot 15:30 uur. Voor diamond painting vragen we een kleine bijdrage van maximaal € 1,50 per kaart.

Onder begeleiding van onze vrijwilligers kunt u deelnemen. Aanmelden is niet nodig, dus kom gerust langs om te kijken en doe gezellig mee.

U bent natuurlijk ook welkom om te komen kijken en gezellig een bakje koffie of thee mee te drinken.