Filmavond voor Giganten

Elk jaar zetten veel inwoners binnen de gemeente zich belangeloos in voor onze gemeenschap. Zo ook in jouw organisatie. Deze inzet wordt erg gewaardeerd! Daarom organiseert Facet Vrijwilligerssteunpunt, in opdracht van de gemeente Ridderkerk, een gezellige filmavond voor deze Giganten. Alle vrijwilligers zijn van harte welkom!

Pleinbioscoop

Dit jaar weer eens een heel andere vrijwilligersavond. Wij willen het Koningsplein omtoveren tot een openluchtbioscoop! Onder het genot van een drankje en een versnapering kunnen de gasten genieten van de zomerse musicalfilm: Mamma Mia! Here We Go Again (2018). Deze feel good film is een vervolg op de eerdere succesvolle film Mamma Mia! Het verhaal speelt zich af op het Griekse eiland Kalokairi. Tijdens de voorbereiding van de heropening van het hotel leert Sophie meer over het leven en liefdes van haar inmiddels overleden moeder Donna. Met terugblikken in de tijd zien we hoe relaties tot stand zijn gekomen en hoopt Sophie te ontdekken wie haar vader is. Deze geheel nieuwe musical is wederom gebaseerd op vele bekende liedjes en muziek van ABBA!

En ga jij je outfit afstemmen op de film of feestelijke avond? Dat vinden wij zeker sfeer verhogend! Bij fris weer is warmere kleding of een dekentje ook handig.

Waar en wanneer?

We ontvangen de gasten met veel plezier op vrijdag 6 september op het Koningsplein. Het programma begint om 20.30 uur, na de film is er een borrel tot uiterlijk 24.00 uur. Bij slecht weer is de filmvertoning binnen in Het Plein.

Datum: Vrijdag 6 september
Tijd: 20.30 tot 24.00 uur
Waar: Koningsplein

Aanmelden

Vrijwilligers dienen zich vooraf aan te melden via jouw organisatie. Let op: minimumleeftijd is 18 jaar. We ontvangen de aanmeldingen graag voor 30 augustus via . Iedereen krijgt bij inleveren van het toegangsbewijs bonnetjes voor consumpties. Meld tijdig aan, vol = vol!

Meer informatie?

Neem dan contact op met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 – 430 440 of .

06 september 2019