Winterfestijn

Winterfestijn voor senioren

Dit najaar organiseert Facet Ridderkerk weer een winterfestijn voor senioren. Er staan leuke en gezellige uitstapjes en activiteiten op het programma.

Programma

Het winterfestijn start op maandag 15 november met een Workshop Houtbranden van 14.00 tot 16.00 uur in Wijkcentrum West. Op donderdag 18 november staat de dagtocht ‘Rozen en Radijs’ op het programma van 8.45 tot 15.00 uur. Woensdag 24 november is er van 10.00 tot 17.30 uur een rondvaart in natuurgebied Gouden Ham. Op donderdag 2 december van 9.45 tot 16.30 uur wordt er een bezoek gebracht aan de kerstshow van Intratuin Halsteren. Op dinsdag 7 december wordt het winterfestijn afgesloten met een High Tea bij Hofstede de Paradijshoeve van 14.00 tot 16.30 uur.

Opstapplaatsen

Voor de dagtochten zijn er diverse opstapplaatsen: Reyerheem, Facet Ridderkerk, Wijkcentrum West, Wijkcentrum Slikkerveer en Wijkcentrum Bolnes. Bekijk het volledige programma op www.facetridderkerk.nl. U vindt hier meer informatie over de activiteiten, locaties en kosten. Voor meer informatie kunt u ook contact opnemen met Facet Ridderkerk via 0180 – 432 350.

Inschrijven is mogelijk vanaf donderdag 30 september bij Facet Ridderkerk aan de Schoutstraat 5. Omdat de laatste jaren de uitstapjes vaak snel vol zitten, wordt aangeraden om snel in te schrijven, zodat u verzekerd bent van een plaatsje.

15 november 2021

Reactie verzenden