Vrouwendag 2018

Stichting Welzijn Ridderkerk organiseert, in samenwerking met de vrouwenwerkgroep, de viering van de ‘Vrouwendag 2018’ in de Loods op donderdag 8 maart. Deze dag staat volgepland met tal van leuke activiteiten voor en door vrouwen.

“Vorig jaar was de vrouwendag een groot succes”, vertelt Sandra van Marion van Welzijn Ridderkerk. “Daarom heeft de werkgroep besloten om het dit jaar weer te organiseren. Er is een programma samengesteld met een diversiteit aan muziek, dans, rappen voor meisjes en een modeshow. Wil jij ook jouw talent inzetten voor deze dag? Dat is mogelijk. Wij zijn op zoek naar vrouwelijke dj’s, zangeressen en danseressen. Als je een sportactiviteit wil neerzetten voor vrouwen is dat ook mogelijk.”

Interesse? Neem contact op met Sandra van Marion, opbouwwerker, via  of 06 – 502 855 98.

08 maart 2018

Reactie verzenden