Pannenkoekenbingo in Bolnes

Vrijdagavond 1 maart organiseert Voor Elkaar “kookt” voor Elkaar een pannenkoekenbingo bij voetbalvereniging SV Bolnes. Heeft u zin in een gezellig avondje uit met medebewoners? Meld u aan voor het pannenkoekenmenu en/of speel mee met de bingo.

De avond start om 18.00 uur met het pannenkoekenmenu, verzorgd door Voor Elkaar. De kosten voor het pannenkoekenmenu bedragen € 5,00 per persoon en € 2,00 voor kinderen tot 12 jaar. Om 20.00 uur sluit de voetbalvereniging aan met de bingo waarbij u leuke prijzen kunt winnen. De kosten voor deelname aan de bingo bedragen € 15,00. Er worden acht rondes gespeeld. U bent welkom bij beide activiteiten, maar kunt er ook voor kiezen om één van de twee activiteiten bij te wonen. De avond draait om een gezellig samenzijn en ontmoeting. Iedereen is welkom, dus sluit alleen of met meerdere personen aan.

Aanmelden

Aanmelden voor het pannenkoekenmenu kan tot zondag 24 februari bij Shahla Faraj via of 06 – 188 212 06. Heeft u allergieën? Geef dit dan door bij de aanmelding. Voor de bingo hoeft u zich vooraf niet aan te melden.

Voor Elkaar “kookt” Voor Elkaar heeft ondersteuning gekregen van Wijk Idee Team Bolnes. Het Wijk Idee Team Bolnes ondersteunt bewonersinitiatieven waar wijkbewoners aan deel kunnen nemen of voor de bewoners die juist iets voor de wijk, buurt of straat willen organiseren.

Deze avond wordt aangeboden door Voor Elkaar, Facet Ridderkerk, Voetbalvereniging SV Bolnes en Wijk Idee Team Bolnes.

01 maart 2019

SV Bolnes