Campagne: Hoe is ‘t nou?

Traditiegetrouw stipt het opbouwwerk een thema aan in haar eindejaarscampagne. Vrijdag 13 december staat in het teken van samenlevingsopbouw. Met koffie en een leuk gesprek verwelkomen de opbouwwerkers jou in de koffiehoek bij de versmarkt van het winkelcentrum in Ridderkerk.

We gaan van 10.00 tot 12.00 uur met Ridderkerkers in gesprek over hoe het gaat en waar men zorgen over heeft of juist zeer warm voor loopt. Het onderwerp van de campagne is: ‘Hoe is ‘t nou?’. “Gelukkig kijken we in Ridderkerk nog redelijk naar elkaar om. Een simpele vraag als ‘Hoe is ‘t nou?’ kan veel voor iemand betekenen. Zonder fratsen, gewoon even een praatje”, zegt opbouwwerker Rene Belder. “En zoals altijd, nemen we ook dit keer een ideeënbord mee voor al jouw kreten en wensen”.

Ook vragen de wij het winkelend publiek iemand een kaartje te sturen. We hebben hier originele kaarten voor bij ons. Jij schrijft een kaartje, Wij frankeren ze voor je. In deze drukke tijden is het fijn om even een ‘ouderwets’ kaartje te krijgen. Iets waar aandacht aan besteed is, iets dat je even neer kan zetten en vast kan houden.

Ook op donderdag 12 december en dinsdag 17 december zijn de opbouwwerkers op verschillende locaties in het centrum te vinden.

Loop je even langs? We horen graag hoe het met je gaat.

13 december 2019

Categorie