Vrijwilligersmarkt

Vrijwilligersmarkt met activiteiten in samenwerking met de Bibliotheek AanZet

Wil je actief worden als vrijwilliger en weten wat er allemaal te doen is? Op zaterdag 17 september van 11.00 tot 14.30 uur organiseert Facet Vrijwilligerssteunpunt samen met de Bibliotheek AanZet een gezellige vrijwilligersmarkt. Deze editie vindt dan ook plaats in de bibliotheekvestiging aan het Koningsplein. Tijdens deze dag staat het vrijwilligerswerk in Ridderkerk centraal. Iedereen is welkom om te komen kijken bij de vele vacatures of een gesprek aan te gaan met medewerkers van de verschillende organisaties.

Vrijwilligers- en maatschappelijke organisaties presenteren wat zij op het gebied van vrijwilligerswerk te bieden hebben. De stands worden extra aantrekkelijk gemaakt met informatie en leuke hebbedingetjes. Rondom de markt zijn er diverse activiteiten. RTV Ridderkerk richt een pop-up studio in. Ze zorgen voor een muziekje en ontvangen live gasten aan tafel voor het programma ‘Prettig Weekend’. Kinderen kunnen creatief op ontdekking in de Maakplaats. Met diverse materialen kunnen zij zelf iets leuks maken. De TukTuk ijskar verrast tussen 12.30 en 14.00 uur de bezoekers van de markt met een ijsje. De promotiemarkt is van 11.00 tot 14.30 uur, de toegang is vrij. Wethouder Fleur Stip zal de vrijwilligersmarkt openen.

Voor meer informatie kan je contact opnemen met Facet Vrijwilligerssteunpunt via 0180 – 430 440  of .

17 september 2022

Reactie verzenden