Rozen & Radijs

Log in om u in te schrijven.

U vertrekt ’s morgens vanuit Ridderkerk met de bus naar Burgerveen. Bij “Rozen en Radijs” krijgt u uitleg over de teelt van rozen. Daarna kunt u de prachtig aangelegde tropische tuin bewonderen. U ziet daar mooie waterpartijen, vissen, vogels, schildpadden, diverse bomen, planten en bloemen. Op het binnenterras wordt een uitstekende lunch geserveerd. De lunch bestaat uit huisgemaakte soep van de dag, diverse soorten desembrood, biologische vleeswaren, diverse kaassoorten van Demeter, zoetigheden, melk en karnemelk van Demeter. U kunt ook genieten van biologisch fruit en verschillende soorten bio kruidenthee en koffie. Na de lunch vertrekt u per touringcar richting Den Haag en Westland voor een leuke rondrit.

Bijzonderheden
Opstapplaatsen: 9.50 Reijerheem → 10.00 Schoutstraat 5 → 10.10 Wijkcentrum West → 10.20 Wijkcentrum Slikkerveer → 10.30 Wijkcentrum Bolnes

Afbeelding bij activiteit
Winterfestijn voor senioren